Minél több alkalmazottal rendelkezik egy vállalat, általában annál nagyobb a vállalati társadalmi felelősségvállalás ismertsége, derült ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. 2008. végi felméréséből. Ezt a célt a nagyvállalatok 85%-a tekinti fontosnak, de a kisebb méretű vállalkozások vezetői is közel 50%-os arányban. A CSR mint fogalom leginkább a vendéglátás, szálláshely-szolgáltatás, valamint a pénzügyi tevékenység, ingatlanügyletek és gazdasági szolgáltatás ágazatokban ismert.
Minél több alkalmazottal rendelkezik egy vállalat, általában annál nagyobb a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility, CSR) ismertsége, derült ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. 2008. végi felméréséből. Ezt a célt a nagyvállalatok 85%-a tekinti fontosnak, de a kisebb méretű vállalkozások vezetői is közel 50%-os arányban. Ágazati szempontból a vendéglátás, szálláshely-szolgáltatás, valamint a pénzügyi tevékenység, ingatlanügyletek és gazdasági szolgáltatás emelhető ki, mint ahol az átlagnál jobban ismerik a CSR fogalmát.