A GKI Gazdaságkutató Zrt. felmérése szerint a Magyarországon működő vállalkozások több mint fele (54,2%) számára a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) kiadásokban is megmutatkozó tevékenységet jelent. Ez utóbbi vállalati körre klaszterelemzés is készült, amelynek során a CSR-hoz való viszonyuk alapján tovább bontottuk a nagyobb halmazt kisebb vállalati csoportokra. A c1-től c9-ig sorszámozott klaszterek már sorrendiséget is jeleznek.
A GKI Gazdaságkutató Zrt. felmérése szerint a Magyarországon működő vállalkozások több mint fele (54,2%) számára a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) kiadásokban is megmutatkozó tevékenységet jelent. Ez utóbbi vállalati körre klaszterelemzés is készült, amelynek során a CSR-hoz való viszonyuk alapján tovább bontottuk a nagyobb halmazt kisebb vállalati csoportokra. A c1-től c9-ig sorszámozott klaszterek már sorrendiséget is jeleznek.