Az életminőség egyik fontos szegmense a vásárlóerő. Minél több árut és szolgáltatást tud megvásárolni a lakosság, annál több kiskereskedelmi egység, étterem, szórakozóhely lesz helyben, s egyre több kulturális, egészségügyi, oktatási és egyéb szolgáltatót tud fenntartani egy-egy település. Ezek pedig önmagukban is növelik a foglalkoztatást, ami tovább javítja az életminőséget.
Elemzés keresése
Friss elemzések
Egyéb
2024. június 19.
A GKI-ba látogattak a Shanghai Egyetem vezetői
Pénteken a Shanghai Business School küldöttségével tárgyaltak a GKI elemzői. A kínai makrogazdasági és pénzügyi…
Egyéb
2024. június 19.
IMF küldöttsége látogatást tett a GKI Gazdaságkutató Zrt.-nél
Budapest, 2024. június 13. – A Nemzetközi Valutaalap (IMF) küldöttsége ma látogatást tett a GKI…
Egyéb
2024. június 5.
A francia nagykövetség küldöttségével és az ír nagykövettel tárgyaltak a GKI szakértői
Eseménydús volt a múlt hét: nemzetközi megbeszéléseken vettek részt a GKI kutatói. A francia nagykövetség…