Az életminőség egyik fontos szegmense a vásárlóerő. Minél több árut és szolgáltatást tud megvásárolni a lakosság, annál több kiskereskedelmi egység, étterem, szórakozóhely lesz helyben, s egyre több kulturális, egészségügyi, oktatási és egyéb szolgáltatót tud fenntartani egy-egy település. Ezek pedig önmagukban is növelik a foglalkoztatást, ami tovább javítja az életminőséget.
Elemzés keresése
Friss elemzések
Egyéb
2024. december 4.
A Shanghai Academy delegációja járt a GKI-nél
A Shanghai Academy delegációjának képviseletében Dr. Guo Zhifa (Director of Research Division), Professor Wang Jian…
Egyéb
2024. december 4.
A koreai nemzeti kutatóközpont delegációja járt a GKI-nél
A koreai nemzeti kutatóközpont delegációjának képviseletében Daesung Kim (Research Officer), YoonSeong Oh (Research Officer) és…
Egyéb
2024. október 28.
A GKI-t kérdezték, hogy hogyan lehetne versenyképesebb az Európai Unió
Az Európai Parlament korábbi képviselőit tömörítő hivatalos szervezet, az FMA (European Parliament – Former Members…