Immár tizedik alkalommal kapta meg a Business Superbrands díjat a GKI Gazdaságkutató Zrt., és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb üzleti márkák közé. Az elismerést és az egy évig velejáró védjegyhasználatot egy többlépcsős kiválasztás után ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága.
A Business Superbrands díj egy olyan védjegy, amely az üzleti szférában képviselt magas minőséget és kiválóságot jelöli a szakma és a széles nagyközönség számára. A Business Superbrands program tehát az üzleti szektor (B2B) márkáit értékeli, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat díjaz, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal vagy szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé.
A díj odaítéléséről a többlépcsős előszűrést követően egy 40 tagú bizottság dönt, figyelembe véve a jelölt tradícióját, reputációját, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát. A díjat odaítélő bizottság az adott ágazat elismert, független marketingszakmai és vállalatvezető szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák sikerességét és hitelességét. A Business Superbrands díjat különösen értékessé teszi, hogy nem lehet pályázattal megszerezni.
„A Business Superbrands díj óriási megtiszteltetés számunkra, és bizonyítja, hogy a GKI Gazdaságkutató Zrt. csapatának munkája és elkötelezettsége a szakma legjobbjainál talált visszaigazolásra, akik ismét beemelték cégünket a legkiválóbb üzleti márkák közé.” – mondta dr. Molnár László, a GKI Gazdaságkutató Zrt. vezérigazgatója.
A Business Superbrands díj nemcsak elismerése a GKI eddigi tevékenységének, hanem bíztatás arra is, hogy az intézet tovább erősítse presztízsét független és hiteles elemzésekkel, valamint olyan innovatív és minőségi munkákkal, amelyek releváns és friss információkkal látják el ügyfeleiket és partnereiket.