A GKI Zrt. piacvezető a független magyar gazdasági elemzések és előrejelzések piacán.
A GKI árbevétele 2021-ben 185,2 millió forint, adózott eredménye -15,2 millió forint volt. (Az árbevétel 2020-ban 227,4 millió forint, 2019-ben 214,6 millió, 2018-ban 202,6 millió, 2017-ben 192,2 millió, 2016-ban 187,9 millió, 2015-ben 171,5 millió, 2014-ben 174,8 millió forint volt. Az adózott eredmény pedig rendre 0,8, 0,2, 0,8, 0,8 0,2, 0,4 illetve 1,3 millió forint volt.)
A GKI médiapiaci helyzete a vizsgálatok kezdete, 2000 óta stabilan domináns, 2018-ban (az Observer adatbázisa alapján) a hagyományos versenytársak (Kopint, Pénzügykutató, Századvég) együttes piacán a média-megjelenések 73%-át fedte le(a 2017. évi 65% után). Ha emellett más magyar tulajdonú, részben azonos profilú cégeket valamint a nagy nemzetközi tanácsadó cégeket (PWC, EY, KPMG, Deloitte) is bevonjuk a vizsgálatba, akkor az így képzett, teljes vizsgált médiapiacon(12 szereplő) a GKI nevének részesedése csaknem egyharmad (32%, az előző évi 31% után).