A Magyarországon működő vállalkozások több mint fele (54,2%) kiadást is rendel a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) fogalomkörébe tartozó célok eléréséhez. A GKI Gazdaságkutató Zrt. becslése szerint a 20 fő feletti hazai vállalkozások 2007. évi CSR költése meghaladta a 330 milliárd forintot. A kutatás részeként 1500, a magyar vállalati szektort méret és ágazat szerint reprezentáló, legalább 20 főt foglalkoztató vállalat körében készítettünk kérdőíves felmérést.
A Magyarországon működő vállalkozások több mint fele (54,2%) kiadást is rendel a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) fogalomkörébe tartozó célok eléréséhez. A GKI Gazdaságkutató Zrt. becslése szerint a 20 fő feletti hazai vállalkozások 2007. évi CSR költése meghaladta a 330 milliárd forintot.