Skip to main content

A társadalmi felelősségvállalás (CSR) esetében különösen fontos a kommunikáció, mely a cég szándékától függően egyszerre lehet a vállalat eszköze, illetve célja. A közhiedelem szerint a legtöbb hazai vállalat marketingeszközként tekint a CSR-ra és ennek megfelelően jelentős összegeket is áldoz rá. A GKI Gazdaságkutató Zrt. kiemelten vizsgálta, hogy a  vállalkozások mennyire veszik igénybe a kommunikációs csatornákat tevékenységük propagálására.

A társadalmi felelősségvállalás (CSR) esetében különösen fontos a kommunikáció, mely a cég szándékától függően egyszerre lehet a vállalat eszköze, illetve célja. A közhiedelem szerint a legtöbb hazai vállalat marketingeszközként tekint a CSR-ra, aminek bizonyítéka lehet a – sokszor a CSR-tevékenységek megvalósítására fordított erőforrás-befektetést meghaladó mértékű – kommunikációs és reklámkampány. A GKI Gazdaságkutató Zrt. ezért kiemelten vizsgálta, hogy a különféle vállalkozások mennyire veszik igénybe a külső és belső kommunikációs csatornákat a társadalmi felelősség jegyében végzett tevékenység propagálására.

Az elemzés letölthető innen.

Elemzés szerzője